دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن

به محض اینکه یک نقص ظاهری روی بدنه خودرو پدیدار می شود، صاحبان خودرو به این موضوع می اندیشند که چه میزان از قیمت خودروی آن ها افت کرده است. آن زمان که تکنولوژی به اندازه امروز وارد فاز مدرنیته نشده بود از ابزارهای سنتی برای صافکاری نقاشی بدنه و برطرف نمودن نقص های ظاهری استفاده می شد. 

اما امروزه روز دستگاه های مدرن و پیشرفته جای آن ابزارهای سنتی را گرفته اند. دستگاه هایی که بدون باقی گذاشتن کوچکترین رد پا از آسیب های وارد شده به بدنه خودرو می توانند هر نوع فرورفتگی، قری، ترک خوردگی، سایش رنگ بدنه و شکاف را تعمیر کنند. یکی از این دستگاه ها، دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن می باشد.

این دستگاه دستگاهی پیشرفته برای برطرف نمودن آسیب های وارد شده به بدنه خودرو استفاده می شود. بخش های مختلفی از بدنه خودرو مانند درب خودرو، کاپوت، سقف، صندوق عقب و گلگیر ممکن است به هر دلیل دچار آسیب شوند. این آسیب ها گاهی اوقات در نقاطی رخ می دهند که برای تعمیر آن نیاز به شکافتن و دمونتاژ برخی قطعات خودرو می باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه نقطه زن و مکش بادی می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

به عنوان مثال تعمیر آسیب دیدگی در بخش هایی مانند صندوق عقب که در واقع نقطه دوبل محسوب می شود نیازمند به شکافتن این بخش دارد. این در حالی است که به کمک این دستگاه می توان بدون نیاز به شکافتن و دمونتاژ، اقدام به تعمیر آسیب دیدگی نمود. دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن دو طرفه این قابلیت را برای تعمیرکاران ایجاد می کند.

دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن دارای توان های مختلفی می باشد و می توان روی ورق های آلیاژی با ضخامت و جنس متفاوت از آن استفاده نمود. یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه، بهره مندی از استاندارد کارخانجات معتبر خودروسازی می باشد. شما می توانید از این دستگاه برای تعمیر نواقص بدنه خودروهای داخلی و خارجی و حتی تجهیزاتی مانند لوازم خانگی استفاده کنید.

انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن

انبوهی از انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن در بازار موجود می باشد. اما وجه افتراق و تمایز این دستگاه ها با یکدیگر چیست؟ چگونه می توان مرز مشخصی بین انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن ایجاد کرد؟ 

دقت داشته باشید برای اینکه بتوانید بهترین خرید را رقم بزنید لازم است که حتما با انواع این دستگاه آشنایی داشته باشید. دو مدل از مشهور ترین انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن شامل این دو دسته می شود؛

  • دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن یکطرفه؛
  • دو طرفه؛
  • پرتابل.

بزرگترین وجه تمایز بین دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن یکطرفه و دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن دو طرفه در این است که می توان از دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن دو طرفه برای بخش های دوبل خودرو استفاده کرد. بنابراین می توان بدون نیاز به دمونتاژ کردن قطعات، اقدام به تعمیر فرورفتگی ها، قر شدگی ها و آسیب های بدنه نمود.

دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن پرتابل نیز همانطور که از نام آن پیداست دارای قابلیت جابجایی می باشد. شما می توانید این دستگاه را همراه خود به قیمت های مختلف کارگاه حمل کنید بدون اینکه نیاز به جابجایی یک دستگاه با ابعاد بزرگ داشته باشید.

شما می توانید انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن را در توان های مختلف خریداری کنید. برخی از کمپانی های تولید کننده این دستگاه در ایران، انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن را متناسب با نیاز مشتری و به شکل سفارشی سازی شده به تولید می رسانند.

انواع این دستگاه در برندهای مختلف در بازار به فروش می رسند. برندهایی مانند زوبر، ادون، دیوالت، تکنو صاف، فایتک و الکترو اطمینان از جمله برندهایی هستند که در راس قرار دارند و مورد محبوبیت بیشتر خریداران هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه جوش آرگون co2 می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

به طور کلی انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن از لحاظ سطح اتوماسیون، یکطرفه یا دوطرفه بودن، توان مصرفی، برند تولید کننده تعداد عملکردها، انواع گان ها، تعداد و نوع برنامه ها، حافظه داخلی، استانداردهای تولید، کشور سازنده، متعلقات، قابلیت جابجایی، میزان دقت، قدرت و ایمنی دارای تفاوت های مشهود با یکدیگر هستند. به همین دلیل لازم است که قبل از خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن، با این ویژگی ها و قابلیت ها آشنایی داشته باشید تا موفق به خرید بهترین دستگاه شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید خشک کن رنگ خودرو می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

لیست قیمت دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن

اغلب خریداران توقع دارند به هنگام بررسی محصولات، لیستی از قیمت ها را نیز در کنار آن ها مشاهده کنند. این موضوع در مورد دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن که دستگاهی پیشرفته و تخصصی می باشد نیز صادق است. 

درست است که دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن، دستگاهی گرانقیمت در نوع خود می باشد اما پارامترهای زیادی دست به دست هم می دهند تا قیمت دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن را تعیین کنند در نتیجه می توان تنوع قیمتی بالایی را در بین اقسام دستگاه های دستگاه نقطه جوش صافکاری مشاهده کرد.

از جمله پارامترهای تاثیر گذار در لیست قیمت دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن می توان به یک طرفه یا دو طرفه بودن دستگاه، تعداد قابلیت ها و عملکردهای دستگاه، بهره مندی از قابلیت استارتر باتری ماشین، قابلیت تنظیم زمان و قدرت به صورت دستی و اتومات، متعلقات دستگاه، برند تولید کننده، کشور سازنده، تک فاز یا سه فاز بودن منبع برق، توان دستگاه، قابلیت نمایش ولتاژ، بهره مندی از حافظه جهت ذخیره سازی جوش های مختلف، قابلیت چرخش، ضخامت جوش و میزان مصرف انرژی اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پولیش می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن

صافکاری بی رنگ یکی از وعده های خوشحال کننده تعمیرکاران حرفه ای در مواقعی است که آسیب جدی به بدنه خودرو وارد شده و شما می خواهید با بیشترین سرعت و کمترین دردسر از خدمات حرفه ای تعمیر بدنه بهره مند شوید. به کمک این دستگاه می توان اقدام به بادگیری و صافکاری بی رنگ نمود. هر چند که در پروسه صافکاری با رنگ نیز از این دستگاه استفاده می شود.

دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن دارای میکروپروسسور قدرتمندی می باشد و می توان ولتاژ آن را به صورت اتوماتیک کنترل نمود. یکی از دغدغه های اصلی تعمیرکاران در زمان انجام تعمیرات حرفه ای، ثابت نگه داشتن توان خروجی دستگاه است. این دستگاه دارای سیستم کنترل دیجیتال می باشد که به واسطه آن ثابت نگه داشتن توان خروجی به سادگی فشردن یک دکمه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

با خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن شما می توانید انواع تعمیرات مختلف را روی بدنه خودرو پیاده سازی کنید. این دستگاه دارای لوازمی مانند واشر زن، زیگزاگ زن، بادگیری بی رنگ و با رنگ، کلیدی زن، نقطه جوش یک طرفه، نقطه جوش دو طرفه، پیچ زن و واشر مثلثی زن می باشد. تعمیر انواع شکاف ها، ترک خوردگی ها و سوراخ های ایجاد شده روی بدنه نیز به کمک این دستگاه میسر می باشد.

نکته مهم خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن بهره مندی از قدرت بالا و کاهش نیاز به عملیاتی مانند صیقل کاری، پولیش دهی و تراشکاری می باشد. این دستگاه به هیچ عنوان باعث سوختگی رنگ خودرو نمی شود و می توان به کمک آن پارامترهای جوشکاری را به طور خودکار تنظیم نمود. در نتیجه جوشکاری به طور یکنواخت انجام می شود.

با خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن می توانید سرعت تعمیرات را تا حد امکان بالا ببرید. در نتیجه دیگر نیازی نیست که صاحبان خودرو روزها و هفته ها در صف نوبت گرفتن برای تعمیر خودرو باشند و روزهای زیادی را برای انجام تعمیرات منتظر بمانند. این دستگاه قادر است جوش های بسیار تا بسیار نازک ایجاد کند به همین دلیل نه فقط در صنعت خودروسازی بکه در صنایع هوا فضا و صنعت الکترونیک نیز از آن استفاده می شود.

برای استفاده از دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن نیازی به مهارت فوق العاده ندارید. بنابراین گول اسم پر طمطراق این دستگاه را نخورید. این دستگاه با وجود قابلیت های فوق العاده ای که ارائه می دهد طرز کار بسیار آسانی دارد. جوش های ایجاد شده توسط این دستگاه در برابر لرزش های مکانیکی و فشار دارای مقاومت بالایی هستند. در نتیجه خدمات ارائه شده با دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن دارای ضمانت می باشد.

طرز کار دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن

برای اینکه بتوانید خدمات تعمیر بدنه خودرو را بدون هیچ نقص و ایرادی انجام دهید لازم است که ب طرز کار دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن آشنایی داشته باشید. منتها قبل از آن لازم است که نکات ایمنی را رعایت کنید. بدین منظور لازم است که اتصالات دستگاه را چک کنید تا از ایمن بودن آن ها مطمئن شوید. در وهله نخست لازم است که زمان و قدرت را تنظیم کنید. بعد از انجام این تنظیمات باید از نازل B مخصوص بادگیری استفاده نمایید. 

لازم است که در طی انجام بادگیری از متعلقاتی مانند ضربه زن نیز استفاده کنید تا ظرافت بیشتری در کارتان اعمال شود. زمانی که کارتان با دسته B تمام شد باید از دسته A استفاده نمایید که مخصوص صافکاری است. اینگونه می توانید ناصافی های موجود در بدنه را تعمیر کنید. دقت داشته باشید که در طرز کار این دستگاه، تنظیم قدرت دستگاه با توجه به شدت و عمق آسیب دیدگی و جنس و ضخامت ورق آلیاژی تعیین می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید میله صافکاری ترکیه می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

بهترین دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن

قیمت بالای دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن، موجب شده تا اغلب خریداران در زمان خرید این دستگاه به دنبال بهترین ویژگی ها باشند. بهترین دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن دارای مولفه های خاصی می باشد. وجود این مولفه ها باعث شده تا بتوان برچسب بهترین دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن را به دستگاه زد. اما این ویژگی ها چیست؟

بهترین دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن باید از سیستم خنک کننده بهره مند باشند. استفاده از یونیت آبسردکن در این دستگاه به جلوگیری از حرارت بالا و ایجاد تعادل دمایی و عدم آسیب دیدن دستگاه کمک خواهد کرد. 

بهره مندی از گان های مختلف با قابلیت تعویض سریع و آسان، قابلیت مانور راحت، وزن سبک، بهره مندی از مدار گردش آب، مجهز بودن به انواع ادوات قری کشی، بهره مندی از تابلو کنترل دیجیتال، توانایی کاهش دادن زمان تعمیرات، اجرای جوش استاندارد و مستحکم، بهره مندی از استانداردهای معتبر کارخانجات خودروسازی، بهینه بودن مصرف انرژی، امکان اجرای انواع جوش های گرد و مثلثی و قابلیت کاربری ساده برای اپراتورهای تازه کار همگی از ویژگی های بهترین دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن می باشد.

بهترین دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن باید دارای برنامه های مختلفی باشد و از قابلیت ذخیره سازی برنامه های جدید بهره مند باشند. مکان تنظیم دستی و اتوماتیک برنامه ها، بی صدا بودن، ایمنی بالا، بهره مندی از متعلقات کامل مانند مکنده و ضربه زن و مبدل جوش خطی و نقطه ای، بهره مندی از صفحه نمایش دیجیتال، چند منظوره بودن، سرعت بالا و دارا بودن ضمانت از دیگر ویژگی ها و مولفه های بهترین این دستگاه می باشد. دقت داشته باشید که این دستگاه نیاز به مهارت و تخصص کافی برای استفاده دارد. در نتیجه بدون یادگیری مهارت های لازم سمت استفاده از آن نروید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید میله صافکاری می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

فروش دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن

با استفاده از دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن و قدرت بالای این دستگاه تعداد ضربه های وارده به بدنه خودرو کاهش می یابد و این موضوع باعث کاهش مصرف انرژی مکانیکی و کاهش صدای آزاردهنده در حین تعمیرات خواهد شد. در دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن خبری از قوس الکتریکی نیست. 

این دستگاه به واسطه نازل های مخصوص بادگیری و صافکاری، انواع آسیب های ایجاد شده روی بدنه خودرو اعم ا کاپوت، سقف و صندوق عقب را تعمیر می کند. فروش دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای و مدرن در این مجموعه همراه با ضمانت اصالت و گارانتی صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.