دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی

اغلب رانندگان زمانی که با خرابی های عمیق بدنه خودرو به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه می کنند هر طور شده از تعمیرکاران و متخصصین می خواهند تا صافکاری بدون رنگ برای آن ها انجام دهند. صافکاری بدون رنگ شرایط خاص خود را دارد. 

زمانی که رنگ بدنه دچار آسیب نشده باشد یا آسیب دیدگی رنگ بدنه به میزان کمی باشد می توان از تکنیک های صافکاری بدون رنگ استفاده کرد اما گاهی اوقات فرو رفتگی به قدری عمیق و دفرمه است که ممکن است در روند صافکاری بخشی از رنگ خودرو بریزد. 

البته این معضل مربوط به تجهیزات سنتی و کلاسیک صافکاری می شود. دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی دستگاهی است که می تواند حتی عمیق ترین فرورفتگی ها، ترک خوردگی ها، امواج، سوراخ شدگی ها و شکستگی ها را با بالاترین میزان از دقت بدون آسیب زدن به رنگ خودرو ایجاد سوختگی در بدنه تعمیر نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه نقطه زن و مکش بادی می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

به همین دلیل است که اغلب مراجعان در زمان دریافت خدمات صافکاری روی استفاده از دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی توسط تعمیرکاران تاکید می کنند. دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی دستگاهی با قابلیت برطرف نمودن فرو رفتگی ها، برجستگی ها، امواج و آسیب های بدنه با بالاترین دقت می باشد.

دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی در انواع مختلفی با تعداد عملکردهای مختلف در بازار موجود می باشد. برخی دستگاه ها دارای پنج عملکرد و برخی دارای پانزده عملکرد می باشند. از مهمترین مزایای دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی می توان به امکان صافکاری قسمت های آسیب دیده بدون نیاز به باز کردن و شکافتن بخش های دوبل خودرو اشاره کرد. 

صندوق عقب، کاپوت و درب خودرو جز بخش هایی هستند که در صافکاری کلاسیک دمونتاژ می شوند. این موضوع می تواند باعث افت قیمت خودرو افت کیفیت در زمان مونتاژ شود. این در حالی است که با استفاده از دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی نیاز به باز کردن قطعات از یکدیگر وجود ندارد.

دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی دارای تاییدیه از کارخانجات معتبر خودروسازی خارجی می باشد. این تاییدیه اثبات می کند که می توان از دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی برای تعمیر بدنه خودروهای آسیب دیده با ضریب اطمینان بالا استفاده کرد.

انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی

دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار برای تعمیرکارانی است که می خواهند تمیز ترین و بی نقص ترین خدمات را ارائه دهند. به هنگام خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی با نمونه های مختلفی از این دستگاه ها روبرو خواهید شد. شناخت انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی به شما کمک می کند تا در زمان خرید با نگاهی منطقی و آگاهانه اقدام به انتخاب بهترین دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی نمایید.

انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی به طور کلی به دو دسته بندی اساسی دستگاه نقطه جوش صافکاری یکطرفه و دستگاه نقطه جوش صافکاری دو طرفه دسته بندی می شوند. این دو دستگاه یک تفاوت عمده با یکدیگر دارند و آن هم این است که از دستگاه نقطه جوش صافکاری دو طرفه می توان برای تعمیر قسمت های دوبل خودرو استفاده نمود. بخش هایی که دسترسی دو طرفه به آن ها امکانپذیر نیست را می توان به کمک دستگاه نقطه جوش صافکاری دوطرفه تعمیر نمود. در نتیجه دیگر نیاز به باز کردن قطعات و دمونتاژ وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه جوش آرگون co2 می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی از لحاظ تعداد عملکردها متفاوت هستند. واشر زنی، زیگزاگ زنی، کلیدی زنی، سوراخ گیری، تعویض پوسته سقف، برش کاری با میله کربن، بادگیری با رنگ، بادگیری بی رنگ، نقطه جوش زنی یکطرفه و نقطه جوش زنی دو طرفه تعدادی از عملکردها و قابلیت های این دستگاه می باشد. این قابلیت ها می توانند در مورد یک دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی کمتر و یا بیشتر باشند.

انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی در برندهای مختلفی به تولید می رسند. این برندها صرفا شامل برندهای خارجی مانند برندهای ایتالیایی، آلمانی، آمریکایی و کره ای و چینی می شوند. هر کدام از برندهای تولید کننده این دستگاه، قابلیت های مختلفی را برای دستگاه نقطه جوش صافکاری در نظر گرفته اند که در نهایت منجر به تنوع قیمت در این بازار شده است.

شما می توانید انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی را در سطوح اتوماسیون مختلف، با تکنولوژی های ساخت متفاوت و قابلیت هایی مانند بهره مندی از حافظه داخلی، صفحه نمایش لمسی و همراه با قابلیت هایی چون چرخش 360 درجه، قابلیت تنظیم ولتاژ و امکان صافکاری انواع ورقه های فلزی از جنس آلیاژهای مختلف خریداری نمایید. 

دقت داشته باشید که انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی از لحاظ میزان ضخامت و جنس آلیاژی که قادر به صافکاری و تعمیر آن هستند متفاوت می باشند. بنابراین در زمان خرید به این نکات ظریف دقت داشته باشید.

لیست قیمت دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی

اولین موضوعی که خریداران به وقت خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی سراغ آن میروند، لیست قیمت دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی است. در این اوضاع اقتصادی طبیعی است که هزینه ها به اولویت اول خریداران تبدیل شده باشد. اما برای اینکه از لیست قیمت دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی سر در بیاورید و متوجه ارزش خرید دستگاه شوید لازم است که با مولفه های تاثیر گذار در قیمت دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی آشنایی داشته باشید. آن زمان است که می توانید با یک قیاس منطقی و معقول متوجه ارزش خرید دستگاه شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه جوش CO2 می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

لیست قیمت دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی تحت تاثیر پارامترهای مختلفی قرار دارد. یکی از اولین و مهمترین این پارامترها یکطرفه یا دوطرفه بودن این دستگاه می باشد. برخی از انواع دستگاه های نقطه جوش از نوع یکطرفه و برخی از نوع دو طرفه می باشند. برخی نیز هر دو قابلیت را همران ارائه می دهند. طبیعی است که چنین ویژگی مهمی تاثیر خود را به قطع روی قیمت دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی اعمال خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید میله صافکاری ترکیه می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

تعداد عملکرد ها و قابلیت های دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی پارامتر دیگری است که در لیست قیمت این دستگاه موثر خواهد بود. برخی از انواع دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی دارای تعداد عملکردهای کمتر هستند مانند دستگاه های پنج کاره و شش کاره و برخی دیگر دارای عملکردهای بیشتری می باشند همچون دستگاه های چهارده کاره و پانزده کاره. طبیعی است که هر چه تعداد عملکردها و قابلیت ها و آپشن های دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد رفت. 

خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی

در دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی از نازل های متفاوت استفاده می شود و گاز و قوس الکتریکی در این دستگاه نقشی ندارد. با خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی می توان سرعت و دقت را در فرآیند تعمیرات بدنه خودرو تا حد زیادی بالا برد. 

این دستگاه قابل استفاده روی خودروهای سواری، خودروهای سنگین، مینی بوس، ون و اتوبوس و کامیون و ماشین های مسابقه ای می باشد. در بسیاری از مواقع نیز می توان به کمک دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی اقدام به صافکاری بدنه لوازم خانگی مانند اجاق گاز و فر و یخچال نمود.

یکی از مهمترین مزایای خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی را می توان کاهش صدای آزاردهنده در طی فرآیند تعمیرات بدنه دانست. به کمک این دستگاه و انرژی اعمال شده تعداد ضربات مورد نیاز برای صافکاری به شکل قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. در نتیجه سر و صدای ایجاد شده در طی فرآیند تعمیرات نیز کمتر خواهد شد که به کاهش آلودگی صوتی کمک می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پنل نور صافکاری می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

اگر هنوز در مورد خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی شک دارید باید بگوییم که به کمک این دستگاه می توانید به طرز چشمگیری از رقبای خود در عرصه صافکاری و تعمیرات پیشی بگیرید. این دستگاه به بالا رفتن سرعت و بهره وری و کاهش مصرف انرژی در تعمیرات بدنه کمک زیادی خواهد کرد. شما به کمترین تعداد ابزارآلات نیاز خواهید داشت و می توانید با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید.

طرز کار دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی

تعمیرکارانی که به تازگی اقدام به خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی نموده اند ممکن است با طرز کار دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی آشنایی کافی نداشته باشند. اما باید حقیقتی را به شما بگوییم؛ کار کردن با این دستگاه به مراتب ساده تر از کار کردن با ابزارهای متنوع PDR می باشد.

قبل از شروع به کار با دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی لازم است که در مورد ایمنی دستگاه مطمئن شوید. اتصالات را چک کنید و بازرسی های فنی و ایمنی را انجام دهید. زمانی که از ضریب اطمینان بالای دستگاه مطمئن شدید وقت آن است که دستگاه را روشن کنید. شروع به کار با دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی با اتصال دهی دستگاه به بخش آسیب دیده آغاز می شود. 

اول نگاهی به عمق آسیب و ضخامت ورق آلیاژی بیندازید؟ آیا آسیب ایجاد شده بسیار عمیق و شدید است؟ اگر آسیب بدنه عمق و شدت زیادی دارد مبادا قدرت دستگاه را روی بالاترین حد تنظیم کنید! شما باید در این شرایط قدرت دستگاه را آهسته آهسته بالا ببرید. در کنار تنظیم قدرت به تنظیم زمان بادگیری بپردازید.

در طی عملیات بادگیری با نازل B از سیم زیگزاگ استفاده کنید و از طریق جوش آن را ه قسمت آسیب دیده اتصال دهید. ابزارهایی مانند چکش و چنگک به شما کمک می کنند تا روند تعمیرات را با دقت بیشتری انجام دهید. فراموش نکنید که تعویض قطعه مسی نوک دستگاه یکی از مهمترین وظایف شما در طی این پروسه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید میله صافکاری می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

بعد از اینکه کارتان با نازل B تمام شد باید سراغ نازل A بروید که مختص صافکاری می باشد و کار کردن با آن کمی سخت است. با تکرار همان اقداماتی که در مورد نازل B انجام دادید، کار با نازل A را به پایان برسانید. هر چه مهارت و تخصص خود را در کار با دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی بالاتر ببرید بی شک نتیجه کار ظریف تر، دقیق تر و بی نقص تر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه هات باکس صافکاری مغناطیسی می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

بهترین دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی

مولفه های زیادی را باید در زمان خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی مورد توجه قرار دهید تا بتوانید یک خرید موفقیت آمیز را رقم بزنید. اما این مولفه ها چیست؟ چگونه می توان موفق به خرید بهترین دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی شد؟ ما به شما خواهیم گفت.

در زمان خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی به کیفیت نازل ها دقت داشته باشید، تعداد عملکردها و قابلیت های دستگاه را مورد توجه قرار دهید، از کم صدا و بی صدا بودن عملکرد دستگاه مطمئن شوید، یکطرفه یا دوطرفه بودن دستگاه را با توجه به الزامات کارگاه تخصصی تان بررسی کنید.

همچنین می توانید خطی یا نقطه ای بودن مبدل را بررسی کنید، ایمنی دستگاه و استانداردهای تولید را چک کنید، کیفیت ترانسفورماتور را بررسی کنید، از قابلیت جابجایی آسان و ارگونومیک بودن دسته ها مطمئن شوید، بهره مندی از توان مصرفی بهینه، صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا، بهره مندی از قابلیت خنک کنندگی، برند دستگاه، فرکانس، جریان ورودی و خروجی، سطح هوشمند بودن دستگاه، حداکثر قدرت قابل قبول و تاییدیه کارخانجات معتبر خودروسازی را نیز در لیست ویژگی ها مورد بررسی قرار دهید. اینگونه است که می توانید موفق به خرید بهترین دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی شوید.

فروش دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی

تمام افرادی که با سودای بهره مندی از خدمات صافکاری به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه می کنند می خواهند بدنه خودروی آن ها بدون کوچکترین نقص و آسیبی تعمیر شود. دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی بهترین دستگاهی است که می توان در این زمینه پیشنهاد داد. این دستگاه بدون اینکه آسیب دیدگی، سوختگی و ریختگی در رنگ بدنه ایجاد کند، عمیق ترین آسیب ها را تعمیر می نماید. 

دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی دارای کاربری ساده و آسانی است و تمام تعمیرکاران اعم از آماتور و حرفه ای می توانند از این دستگاه استفاده کنند. قابلی جابجایی ساده، بهره مندی از بدنه مستحکم و مقاوم، ایمن بودن، ظرافت بالا در تعمیرات، سرعت بالا در تعمیرات و تنوع در آپشن ها و قابلیت ها همگی از مزایای دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی می باشد.

شما می توانید در دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی برنامه های تعمیر مختلف را ذخیره سازی کنید و در زمان لزوم آن ها را فراخوانی نمایید. فروش دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی در این مجموعه همراه با ضمانت اصالت و گارانتی صورت می پذیرد. شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان قبل از خرید با کارشناسان ما در تماس باشید.