دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز

نام دستگاه جوش co2 که مطرح می شود باید دو کتگوری جداگانه روبروی آن باز کنیم؛ دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز و دستگاه جوش co2 کپسول دار. جوشکاری CO2 امروزه روز نقش پر اهمیت در صنایع مختلف ایفا می کند. در این تکنیک جوشکاری، به واسطه جریان الکتریکی ایجاد شده در سیم جوش اتصال انجام می شود. اما چرا نام آن جوشکاری CO2 می باشد؟

به این دلیل که لایه محافظ برای ایجاد اتصال گاز کربن دی اکسید است. جوشکاری با تکنیک MIG یکی از معروف ترین تکنیک های جوشکاری CO2 می باشد که به آن جوشکاری قوس فلزی با گاز نیز می گویند. از دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز می توان برای جوشکاری فلزات مختلفی مانند آلومینیوم، منیزیم، مس، برنز و فولاد ضد زنگ و استیل استفاده کرد.

دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز در واقع فاقد کپسول گاز می باشد. این دستگاه را می توان در انواع تک فاز و سه فاز خریداری نمود. جوشکاری بدون کپسول همانطور که گفته شد با تکنیک MIG انجام می شود. مزایای زیادی در استفاده از دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز نهفته است.

از جمله آن ها می توان به قابلیت حمل ساده و آسان، اشغال فضای کم، قابلیت جوشکاری انواع فلزات با ضخامت های مختلف، توانایی ایجاد اتصال ایمن با سرعت بالا، استحکام فوق العاده بالای اتصالات، امکان تغذیه مداوم سیم جوش، بی نیاز بودن از الکترود، امکان رویت حوضچه مذاب، قابلیت کم کردن حجم سر باره، قابلیت اتصال مغناطیسی و غیر مغناطیسی و بی صدا بودن اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه نقطه زن و مکش بادی می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

مهمترین بخش های دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز شامل تفنگ میگ، مخزن سیم جوش و گیره اتصال می شود. چرخه جوشکاری زمانی انجام می شود که این سه جزء عملکرد بی نقصی داشته باشند. این دستگاه قادر است اتصالاتی بسیار قوی و مستحکم را به کمک سیم جوش ایجاد کند. 

از دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز در صنعت خودروسازی، صنعت ساختمان، صنعت نفت و گاز، صنعت کشتیرانی و صنعت پایپینگ استفاده می شود. این دستگاه باعث کاهش تنش در جوشکاری شده و نفوذ جوش را تا حد زیادی افزایش می دهد. کم شدن هزینه های جوشکاری، کم شدن سطح اکسیداسیون و از همه مهمتر قابلیت جوشکاری بدون نیاز به کپسول گاز از مهمترین ویژگی های دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز می باشد. 

گاز Co2 در برابر گازهای بی اثر چون هلیم و آرگون فوق العاده عمل می کند در نتیجه استفاده از آن می تواند نتیجه درخشانی داشته باشد. این دستگاه حرارت را به طور متمرکز اعمال می کند و همین موضوع منجر به استحکام بیشتر اتصالاتی خواهد شد که توسط دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز ایجاد می شوند.

انواع دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز

دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز یکی از قوی ترین دستگاه های جوشکاری بازار می باشد که بدون نیاز به الکترود و با استفاده از سیم جوش قادر است جوش های مستحکم، قوی و پر نفوذ ایجاد کند. زمانی که قصد خرید دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز را داشته باشید با انواع مختلفی از این دستگاه در بازار مواجه می شوید. 

انواع دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز توسط برندهای مختلفی به تولید می رسند بنابراین اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد تنوع در برند تولید کننده است. شما می توانید انواع دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز را در برندهای متنوعی چون برند آینهل، برند صبا الکتریک، برند دیوالت، برند گریتک، برند زوبر، برند بودون، برند ادون و برند پارکساید خریداری کنید. این برندها تولید کشورهای مختلفی هستند و از لحاظ کارایی و قیمت متفاوت می باشند.

دیگر ویژگی مهمی که در انواع دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز دیده می شود و موجب تفاوت بین دستگاه های مختلف شده، تک فاز یا سه فاز بودن منبع برق است. دستگاه هایی که با برق تک فاز کار می کنند معمولا قیمت بیشتری دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه جوش آرگون co2 می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

به طور کلی انواع دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز را می توان از لحاظ تعداد قابلیت ها و عملکردها، تعداد ولوم ها، قابلیت های جوشکاری، درصد بهره وری، آمپراژ، فرکانس، ابعاد، سطح اتوماسیون، سطح ولتاژ، ضخامت سیم جوش و استانداردهای تولید در کتگوری های مختلف قرار داد. 

این حجم از تنوع در انواع دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز موجب شده تا خریداران توجه دقیق تر و موشکافانه تری در مورد ویژگی های دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز در زمان خرید داشته باشند. توصیه میکنیم که برای خرید بهترین دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز با توجه به این تنوع بالا، حتما از مشاوره های تخصصی کارشناسان خبره استفاده کنید.

لیست قیمت دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز

اگر نگاهی به لیست قیمت دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز بیندازید و آن را با قیمت دستگاه های جوش هلیم و آرگون مقایسه کنید خواهید دید که قیمت دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز به مراتب اقتصادی تر می باشد. این در حالی است که از لحاظ کیفی نیز این دستگاه قادر است اتصالاتی قوی تر و پر نفوذ تر ایجاد کند. 

با این حال لیست قیمت دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز لیستی بلندبالا با تنوع قابل توجهی از قیمت ها می باشد. قیمت هایی که تحت تاثیر چندین پارامتر تعیین شده اند. شناخت این پارامترهای تاثیر گذار کمک می کند تا بتوانید تحلیل دقیق تری در مورد لیست قیمت دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز و ارزش خرید هر کدام از این دستگاه ها داشته باشید.

قیمت دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز قیمت ثابتی در بازار نیست. نوسانات نرخ ارز، تغییر سیاست برندها در قیمت گذاری، تحولات اقتصادی، تغییر نرخ سوخت و انرژی، تغییرات نرخ تورم و تغییرات نرخ عرضه و تقاضا همگی از جمله مواردی هستند که دست به دست هم دادن آن ها منجر به بروز تغییر در لیست قیمت دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز خواهد شد. این لیست دائما در حال به روز رسانی می باشد. در نتیجه برای اینکه از جدیدترین لیست قیمت دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز مطلع شوید کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه نقطه جوش صافکاری خارجی می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

از جمله مواردی که هر کدام به نوبه خود قیمت دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز را تحت تاثیر قرار می دهند می توان به وزن دستگاه، برند تولید کننده، کشور سازنده، ضخامت سیم جوش، پرتابل بودن دستگاه، آمپراژ دستگاه، توان مصرفی، تعداد قابلیت ها و عملکردهای مختلف، سرعت تغذیه سیم جوش، تک فاز یا سه فاز بودن دستگاه، فرکانس و جنس بدنه اشاره کرد. 

بهره مندی از سیستم قطع کن برق، سیستم ایمنی، بهره وری، دسته کمکی، صفحه نمایش دیجیتال با رزولوشن بالا، تعداد ولوم ها و لوازم جانبی نیز از دیگر مواردی هستند که می توانند در قیمت دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز تاثیر گذار باشند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه جوش CO2 می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

خرید دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز

محافظت از نقطه ی در حال جوشکاری در حین فرآیند و جلوگیری از ورود هوا به نقطه جوش، منجر به بالا رفتن کیفیت اتصال می شود. این دقیقا همان کاری است که دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز با بهترین کیفیت انجام می دهد. با خرید دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز می توانید جوش MIG و MMA را روی انواع فلزات انجام دهید. نکته جالب در مورد دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز این است که این دستگاه دارای کپسول گاز CO2 نمی باشد و به همین دلیل حجم کم و ابعاد کوچکتری دارد و از قابلیت حمل ساده تری بهره مند است.

وجود رگلاتور مخصوص گاز Co2 منجر به کنترل و تنظیم فشار جریان گاز Co2 می شود و این موضوع کیفیت اتصال را بالا می برد. از دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز در صنعت ساخت لوازم خانگی، ساخت درب و پنجره، صنعت ساختمان سازی، تابلو سازی، کشتی سازی و خودروسازی استفاده می شود. در بسیاری از پروژه های عمرانی مانند ساخت سوله، اسکلت فلزی ساختمان، صنعت پتروشیمی و پایپینگ نیز از این دستگاه استفاده می شود.

خرید دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز شما را از جمل کپسول های سنگین و پر حجم گاز بی نیاز می کند. در نتیجه می توانید به راحتی دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز را به محل پروژه انتقال دهید. عدم وجود کپسول گاز در این دستگاه موجب شده تا افراد کم تجربه نیز بتوانند به راحتی از آن برای جوشکاری و اتصالات استفاده کنند. شما می توانید برای خرید دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

طرز کار دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز

جوشکاری CO2 یکی از حساس ترین تکنیک های جوشکاری می باشد به همین دلیل برای انجام آن باید اصول و نکات ایمنی را رعایت کنید. ر نتیجه استفاده از تجهیزات ایمنی فردی را در اولویت بگذارید. استفاده از ماسک جوشکاری، عینک و دستکش از مهمترین اقداماتی است که باید انجام دهید. طرز کار دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز به پیچیدگی طرز کار با دستگاه های دارای کپسول نیست اما اصول و ضوابط خاص خود را دارد. 

شما در ابتدا باید تورچ CO2 را راه اندازی کنید و فنر تفلون را برای جوشکاری نصب نمایید. دریچه گاز محافظ را بررسی کنید و از باز بودن آن مطمئن شوید. تنظیمات برق و سرعت سیم را چک کنید و گیره مخصوص اتصال به میز را نیز بررسی نمایید. 

اگر می خواهید جوشکاری تمیزی داشته باشید صرفا دسته جوش را در دست نگیرید و ماشه آن را فشار ندهید، بلکه اجازه دهید فلز تمیز شود و لبه ها عاری از فلزات اضافه گردند. سپس تکنیک ایجاد استخر جوش را باید پیاده سازی کنید. دقت داشته باشید که تنظیمات باید دائما چک شوند تا در نهایت یک جوش تمیز و بی نقص ایجاد کنید.

 

بهترین دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز

هر چند که دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز در بین انواع دستگاه های جوشکاری بازار دستگاهی سرآمد است اما نمی توان صرف مزایا و ویژگی های مثبتی که این دستگاه دارد چشم بسته اقدام به خرید آن نمود. در خرید دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز نیز باید پارامترهای مهمی را مورد توجه قرار داد تا در نهایت موفق به خرید بهترین دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز شد. 

به عنوان مثال بهترین دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز دارای اتلاف گاز بسیار کمی می باشد. یکی از معایب دستگاه های جوشکاری CO2 اتلاف گاز است. بنابراین بهتر است کمترین میزان اتلاف گاز را به عنوان یکی از پارامترهای خرید در نظر داشته باشید.

دقت داشته باشید که دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز یکی از دستگاه های جوشکاری با آسیب های پزشکی نسبتا بالا می باشد. البته اگر ایمنی دستگاه به درستی رعایت شود این آسیب ها قطعا به حداقل و صفر خواهد رسید. بهترین دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز دارای بالاترین سطح از ایمنی می باشد. 

عدم نشتی دادن مخزن گاز، بهره مندی از تجهیزات مراقبت فردی مانند ماسک Co2 و عینک جوشکاری، عدم گیز کردن سیم جوش در نوک تفنگ، بهره مندی از سیستم کنترل حرارت، عدم پیچ خوردن سیم دستگاه، محافظت کامل گاز Co2 از فلز، بالا بودن سطح بهره وری، تولید شده توسط برندهای معتبر، بهره مندی از استانداردهای ایمنی سطح بالا، یکنواخت بودن جوشکاری و قابلیت اتصال انواع سیم جوش های بدون آلیاژ، آلیاژ دار نیکل و کم آلیاژ همگی از جمله مواردی هستند که در زمره ویژگی های بهترین دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز جای دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوازم صافکاری بدون رنگ پی دی ار می توانید با مجموعه ابزار پی دی آر در تماس باشید.

فروش دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز

به کمک دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز می توان فلزات آهنی و آلیاژی را به راحتی جوشکاری نمود. این دستگاه قادر است روی فلزات کم ضخامت نیز بهترین کیفیت اتصال را ایجاد کند. به طور کلی کیفیت اتصال ایجاد شده توسط دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز بسیار بی نقص و تمیز می باشد.

این دستگاه در سال های اخیر استفاده زیادی در صنایع مختلف مانند خودروسازی، ساختمان سازی و صنعت لوازم خانگی داشته است. همانطور که می دانید صنعت نفت و گاز صنایع حساسی هستند و بسیار مهم است که اتصالات ایجاد شده در لوله کشی ها کاملا ایمن و مستحکم باشد.

دستگاه نقطه جوش co2 بدون نیاز به گاز قادر است قوی ترین اتصالات را در این صنعت ایجاد کند. اتصالات ایجاد شده توسط دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز به هیچ عنوان تحت رطوبت دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند بنابراین عملا انتخابی بهتر از این دستگاه وجود ندارد. فروش دستگاه جوش co2 بدون نیاز به گاز در این مجموعه همراه با ارائه ضمانت اصالت و گارانتی صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.